091201

Tjeenis! Kom hem för en halvtimme ca, okej en timma är det nog ;) Idag var det en lugn dag, skönt! Jag och min grupp på musiken spela upp idag för hela klassen! Med Mikas "Happy Ending", det var jättekul fast jag glömde andrastämman :( fick lite bilder på min outfit imorse faktiskt, fast det är inte samma kofta som jag har nu :P Iaf, jeans och linne från Gina och kofta från H&M, skööönt hehe :P jaja, nu ska jag äta mat och sen ska jag plugga på NO:n, puss ♥


ignorera mina röda ögon haha! :D


va?
Postat av: cass

Sinnes va snygg du är emmis!

2009-12-05 @ 14:58:23
URL: http://cassandradreams.blogg.se/
Postat av: SVAR TILL "cass"

ae, du är snyggis cassikorv!! <3

2009-12-11 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0