Avslutning med de bästa!

Igår var det skolavslutning för iår och det kändes gÖÖÖtt :D haha, annie och anders fick två fina blommor och anders blev lite extra glad för att han har aldrig fått något :/ (lång historia) jag kände mig jättedum! :( iaf... klockan är nu halv sex ungefär och vi ska snart åka till sälen :D ska bli jättekul verkligen! Men jag kommer sakna alla underbara vänner jag har! fast vi kommer ju ses senare på lovet! nej nu måste jag gå! Jag kan inte garantera att jag kommer uppdatera varje dag för att det är nått struligt med internetet där uppr... ha är inte det typiskt ;)
puss på er ALLA och ha en riktigt god jul ♥

alla bilder är tagna från
thea :) hope you don't mind baby <3





va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0