sälen -09

Hej hej!
Jag kom hem i lördags kväll efter nio timmars bilkörning! usch va jobbigt det var! fast jag sov, prata och såg på film mesta av tiden... tillslut hade jag så ont i sjärten så att jag kunde inte sitta när jag kom hem :(

Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder i två omgångar, annars blir det för mycket på en gång! :) om en halvtimma ska jag till tandis och dra ut en alldeles frisk tand :'( Det är bara för att alla mina tänder ska få plats när jag skaffar räls den 20:e januari... Sen efter det så blir det tjej-och shoppingdag med tjejerna! så härligt det ska bli! har inte sett dem på evigheter! love u <3

jag och pappa redo för att åka skidor!


soluppgång påväg till sälen

morfar...

...mormor...

... jag :)


nu hinner jag inte mer, önska mig lycka till! puss ♥


va?
Postat av: emmis

härliga bilder :D stackars dig med din tand :( måste träffas innan det blir nytt år!! IMON?(L)(L)(L)

2009-12-29 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0