ajja bajja !

ja jag vet att jag inte är världens bästa på att uppdatera, haha! Jag kan inte skylla på att jag har pluggat för att det är så uttjatat.. jag har faktiskt pluggat! :P hihi! ne men jag har inte hunnit med det helt enkelt! :)

I onsdags var jag och mamma på aranäs, det var jättefint där verkligen, vi kollade på samhäll/media och det verkade ganska bra faktiskt, men man vet ju aldrig. Vi kollade också på omvårdnand och det verkade också jättebra, så nu är det lite förvirrande men det löser sig nog! haha!
Sen efter det så kom pappa och tommy å mötte oss på subway  så åt vi en asgod macka!! :P
igår hade vi musik prov och det gick bra, idag ska jag ha hemkunskap och jag har inte pluggat och jag mår skit! hoppas ni har det bra! puss ♥

va?
Postat av: emma

my love <3

2009-11-13 @ 08:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0