I’m addicted, I can't lie

Hej hej! Nu sitter jag här, käkar flingor och lyssnar på musik.. sköönt! Känner att denna vecka kommer bli hektisk, vill helst bara vända mig om och somna om igen när alarmet gick i morse...

Fan jag orkar inte mer längre!  Allt e så jävla fucked up, ingenting jag gör är rätt, är så trött på det!!!!!! Jag är inte perfekt, förlåt för att jag är kort, jag är inte pinnsmal som man ska vara, jag har inte ett perfekt ansikte utan några somhelst hudproblem eller va fan som helst!! Jag är inte rik, så jag har inte massa märkeskläder! Jag är inte bäst i klassen, jag får inte MVG för att jag fjäskar inte, spyr nästan när ni gör det! fattar ni inte hur löjliga ni ser ut?! Sen vet jag inte vad jag ska göra med dig, åååh vad är det med mig?!


You’re just like poison
My affliction, I’m addicted, I can't lie
Kiss me one more time before I die


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0