Såg du papperskorgen?

Nu har jag ätit tacos och ska börja med spanskan :( Dagen har varit bra, god mat på hkk:n och lite annat skoj. Nästa vecka är en vecka från helvetet kan jag bara säga er! Har ca 100000 läxor och jag orkar inte med det!! fyyyy....

jaja, idag i väntan på bussen och hkk:n stod jag och julia R vid mitt skåp och snacka, jag skulle fixa min frisyr och lite längre bort från mitt skåp finns en spegel, men eftersom jag har dålig syn såg jag inget så jag tog på mig brillorna för att fixa och det tyckte julia var jätteroligt av nån anledning ;) men iaf sen så tog jag av mig dom igen och hittade jag en lapp.

jag: - Åh, kolla en lapp, ska vi se om jag kan träffa papperskorgen? :D
julia: åh, ja! :)
jag: - (jag kastade lappen och den gjorde en skruv och landa låångt ifrån papperskorgen)
julia: - Såg du papperskorgen? :O
jag: - jaaa? :P
julia: - JAHAA, HAHAHAHA!

Oj, kul haha! :D okej, ni måste vara där för att fatta! :P

hehe, ungefär så! ;)

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0