Emma väntar på att klockan ska bli 12.00

Jaa, efter att ha varit vaken sen sju (!!) så kan jag säga att jag vill att klockan ska bli tolv så att man kan få den fitt-orienteringen överstökad, haha! Mina kära föräldrar vet inte vad ordet "tyst på morgonen när andra sover" och det gör mig lite arg, min lillebror har ju själklart glömt nått innan han ska åka till skolan så han stampar och springer på samma gång (hur går det till?) plus att när jag äntligen somnat sätter syster på larmet när hon ska gå, SMART! så det var inte så mycket sovmorgon till mej nej men jag hoppas på bättre imon! fast jag fick en liten hundring av mamma innan hon gick för att jag ska hämta tommy idag, tack mamma (a)


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0