god morgon latisar!

good mornin' good mornin' ! Ja klockan är åtta och jag börjar en timma senare idag = SKÖNT!! Gårdagen var faktiskt helt okej.

Jag kom vid åtta och då skulle jag gå till omklädningsrummet och ta på mig linneaströjan och så kom kocken som skulle byta om till hans kockkläder och han bara klädde av sig! :O när jag var där :O haha, jag ba: Lalallalalaaa... Hahaha det var lite kul! :P Sen så hittade jag inte till köket igen men sen hittade ajg efter att ha dragit i alla dörar som fanns nästan haha! I köket fick jag stå och göra ca 1000000 baguetter och mackor sen fick JAG diska upp GÅRDAGENS DISK! blääää jaja, men då kom josse och fransi så dom fick ta det (a) sen så var det bara att bära in massa disk till köket hela dagen för att det var hur mycket folk som helst. Redan fem i tio var det kö upp till glitter typ haha :P jaja men nnu måste jag sticka, ha det gott! <3


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0