hemma igen

tjeniis! nu är jag hemma igen och klockan är ca halv elva.. jag kom faktiskt hem för en halvtimma sen och då var den tio, haha sa jag inte att jag skulle vara hemma vid tio? haha jag är bra! ;D iaf... Jag har asont i magen för att jag har ätit så mkt gott och så har jag druckit upp ca en liter sprite haha! :D Det ser ut som att jag är i sjunde månaden, haha emma du vet hur jag menar, vi har ju tom kort på det! xD nog om det!

Satt och "chattade" med pappa på facebook (jaa vet lite tönting! (-8 ) och då sa jag att jag önskade mig en digetalkamera i julklapp och jag bara satt och väntade på ett svar som: - HAHA...glöm det! liksom för så brukar de alltid säga (stackars mig!) men så skrev han:

pappa: - vanlig kompakt eller systemkamera? :)
Jag : - haha, vanlig kompakt för en systemkamera skulle jag ju aldrig få! :P
pappa: - man vet aldrig... vad skulle du kunna tänka dig?

Hahahha, jag typ dog! asså tänk om jag skulle få en systemkamera i julklapp? :O jag skulle döö av glädje! :P Så jag har visat pappa två stycken jättefina till bra pris :)

Canon EOS 1000D och Nikon D3000 :D (Det funkar inte att ladda upp bilder nu för att blogg.se ceeepar!!)

KYSS ♥



va?
Postat av: thea

gud va rooligt :D:D då får vi ta jättemycket kort någon dag som vi gjorde den där andra gången hos dig, kommer du ihåg?:)<3

2009-10-27 @ 11:01:37
Postat av: emis

haha jag vet vad du menar! hAHA jag såg ut så igår efter att jag ätit hur mkt godis som helst på tåget, när ska du föda? vi kanske ska föda samtidigt? :D hahaha! vi kan döpa våra barn till emma, det är ett fint namn(L) då kan vi ta kort med våra systemkameror, woho! :D

2009-10-27 @ 12:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0