in denmaark baby!

tjeena bebees! Hur har ni det i sverige? själv så har jag det bra här i dk, mysigt att vara med mormor och morfar! Åkte klockan nio i morse och på båten var det liveband som spelade och mammor som söp! NIO PÅ MORGONEN?!! Herre säger jag bara! men men annars var resan inte så farlig förutom en kille i min ålder som satt och glodde på mig med öppen mun TRE timmar i sträck!! Jag hade sån lust att bara gå fram till han (eller han satt bara en stol bort!) och säga: - "Asså ursäkta men du har lite dreggel på tröjan!!" Haha, ni som känner mig väl vet att jag hade faktiskt kunnat göra det ;) heehe :P
Väl framme i danmark hos mormor och morfar satte vi oss ner och käkade lite lunch, gott var det :)

Som ni kanske vet så praoade jag på Linnéas och Nello på kungsmässan i fem dagar, det var otroligt roligt! Även fast jag fick vara där en till två timmar tidigare än andra och gå en timme senare så var det mycket kul och lärorikt! :) Sedan när jag skulle gå på fredagen kom ägaren till Linnéas och Nello fram till mig och frågade om jag var intresserad av ett jobb! :D Haha, jag sa självklart ja och han sa att han skulle återkomma till mig till våren när de har något ledigt, GÖTT! Då får jag stå i kassan (a) ...hoppas jag :P

Ja nu blev det lite mycket text men eftersom jag inte har uppdaterat så flitigt som jag lovade (förlåt!). Här kommer lite ego bilder på mig för att jag har inget annat att göra! :P + det är webbcam för att min kamera är sönder! :'( Jag tycker vi håller en tyst minut för den nu........... (snyft!)


okej mobba mig inte!!

va?
Postat av: thea

hahahaa, fan va roligt med killen. Jag kan se det framför mig att du går fram! ;) PUSS<3

2009-10-24 @ 20:53:36
Postat av: SVAR

hahaha, jaaa men jag var ju verkligen såå nära hahha!! :D puss <33

2009-10-24 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0