new header

som ni ser så har jag en ny header :) vad tycker ni? Själv tycker jag att den är fin (annars hade jag inte lagt upp den :P).  Imon är det prao som gäller, upp klockan sex och ta bussen vid kvart över sju och börja åtta! (Y) verkligen gött! NOT... Jaja det är bara att bita ihop och få det gjort haha! Det ska bli riktigt skoj att praoa där förutom en grej men det är som det är :P ... Igår var jag på tjejmiddag, jättemysigt var det! bilder kommer kanske, haha! :$

P.S. Emma är finast i sitt nya hår!! ♥

va?
Postat av: emmis

wowwowWOW, OMG vilken header! youuuu gooo girl!:D hahaha okej det där lät en aning töntigt. haha, men sjukt snygg, as usal!

usch tycker synd om dig att du ska upp så tidigt! jag ska in vid 10, men jag ringer dig sen så kan vi luncha ihop! haha och sen när vi slutar så kan vi fika ihop, haha! håller med dig om det där som inte är lika kul.. får damp på det vi skrev på msn, som den människan sa. Haha och tack för de med håret, imon får du ju se i verkligheten också! men jag kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte, think so. men aja, inte meningen att detta skulle bli så långt.. om du ens orkar läsa detta, haha! iaf så hörs vi imon :)

älskar dig(L)

2009-10-18 @ 22:51:47
Postat av: SVAR

haha, tack! :D jaa det var sjukt jobbigt men jag klarade det! :D hahah, ja precis ;) men allt gick bara bra(Y) älskar dig bästis! <3

2009-10-20 @ 07:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0