sailors fighting in the dance hall

"Sailors fighting in the dance hall
Oh man! Look at those cavemen go
It's the freakiest show

Take a look at the Lawman
Beating up the wrong guy
Oh man! Wonder if he'll ever know
He's in the best selling show
Is there life on Mars?"

Ja som ni kanske vet så sjöng Tove denna låten i idol för några timmar sen, asbra! Jag sitter och lyssnar på den nu fast med sebastian då, som också gör den jättebra!! Och jag är så glad att Nicklas gick vidare till finalerna! Haha, jag kan inte fatta att han kommer från kungsbacka eller om han är från Onsala men ändå!! :D

Nu ska jag sova, godnatt! <3
Imon åker älsklingen till halmstad och jag kommer sakna dig otroligt, älskar dig<3

va?
Postat av: emis

kommer sakna dig med älsklingen :(

älskar dig (L)

2009-10-03 @ 07:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0