skola = fullt upp!

hej bloggen! Jag har inte kunnat uppdatera för att jag har bokstavligt talat så mycket läxor att jag snart går in i väggen, haha! Ne men jag har spanska prov tills på fredag + hkk uppsats. Jag hade muntlig shit tills idag och jag måste göra klart so häftet denna vecka! sjuuukt!  Men jag lovar, nästa vecka så ska jag uppdatera mycket oftare. Inga läxor för att jag ska praoa på Linnéas och Nellos! Det ska bli kul förutom att på måndag så kommer allting kosta tio kronor av någon konstig anledning så jag kommer ha fullt upp :O men det kommer nog gå bra... hehe...


hittade urgulliga bilder på tjejer från förr i tiden eller nått men de är så gulliga! <3

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0