tillbaka!

hej alla! Nu är jag tillbaka igen efter typ mer än en vecka :O Men så här ligger det till, jag fick i lördags förrförra veckan en slags inflammatin i mina njurar så det gjorde asont i ryggen och käka äckliga tabletter som jag fortfarande käkar som är PLAST! Eftersom kroppen försöker få bort det så skickar den alla vita blodkroppar dit eller nått sånt och då blir jag mottaglig för alla andra sjukdomar sån tur som jag har så fick jag en rejäl förkylning och hostattacker femhundra gånger om dagen ungefär. YES! Så jag stannade hemma i fyra dagar och gick till skolan på fredagen men den kom jag ju till att ångra sen så jag fick åka hem, men nu mår jag mycket bättre. Så nu får ni tyvärr dras med mig i skolan, jag vet hur skönt det var när ajg var borta ;) hahaah!!

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0