tråkigt? JA!!

har tråkigt.. ser på en dansk gammal film med syrran... Vad ska man hitta på egentligen i en liten lägenhet och när det pissregnar? jo, ta egoo koort! ;D haha, ne men helt ärligt så får jag snart fnatt! jag sprang fram och tillbaka på stranden idag och jag ska göra det imon med! :O Jag har nog blivit liite kockoo (dum i hövvet på ren svenska!), haha! :P

Imon ska jag och syster träffa sysslingar eller vad dom nu e egentligen som vi inte har sett på ca fem eller sju år :P De är två killar som är arton år tror jag, eller kanske nitton... iaf så ska det bli kul för att man inte har träffat dem på hur länge som helst!! Det enda problemet är att man måste prata DANSKA! :O oh no! hahah... he he...

hmm... vad ska man mer skriva? .. Jo, detta kanske inte intresserar er men på tisdag så firar mormor och morfar för att de har varit förlovade i 50 år! grattis grattis <3 ska nog köpa en blomma till dom, tycker ni inte det? (intresseklubben antecknar typ! :P...) Jaa, ne men nu ska jag fortsätta med filmen, ha det bäst!

puss <3


sommaren -03, nio år gammal! Hahah åhh gud vad man såg ut egentligen!
Thea, kommer du ihåg dom halsbanden? det var tider det! :D <3

va?
Postat av: thea

klart jag kommer ihåg, kommer aldrig glömma :)<3

2009-10-26 @ 13:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0