30 april 2010

friday lovely friday ♥
det kändes som att det var igår jag skrev det men det var en hel vecka sen! jaa, tiden går fort när man har roligt ;) haha, jag skulle inte säga att jag har haft en rolig vecka precis men men!
Jag försöker hitta nått att ha på mig men det går inte bra kan jag ju säga... Jag har en hel garderob full med kläder men jag har aldrig någonting att ta på mig! :O är inte det lite otroligt?! men jag gissar på att jag inte är den enda ;) naj, jag får sätta igång, torka håret (kanske locka det), hitta kläder, sen dra till skolan :) jag kanske lägger in min klädsel senare :) ciaao♥


jag hade kanske tänkt att ha denna som header... ska jag ta denna, den jag har eller nån annan? :P haha!

va?
Postat av: nat

den är jättefin, men jag tycker att du ska had en du har nu ;) puss <3

2010-04-30 @ 16:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0