addicted

hajj! ;D hur är det med er? själv är det bra! spännde tandställningen idag så jag har jätteont nu :( och jag har inte ätit på 24h typ, eller jo jag åt precis men ni fattar ;)

Jaa, idag så hade vi NO prov, det gick bra, trots att jag inte hunnit plugga nått! men om man lyssnar och är med på lektionerna så går det bra! sen åkte jag in till kungsbacka för att jag skulle till tandläkaren, blev klar tidigare än vad jag trodde så jag tog en liten sväng på kungsmässan medans jag ändå väntade på bussen :) det var rea everywhere! haha, nej då men jag kom hem med en BH för 50:- haha :P och sen så hittade jag min balklänning på bik bok! så himla söt! imon är det mattenationella (igen?!) so nu ska jag gå och göra alla tal i hela boken! skooooja! men jag ska i alla fall gå och leta upp svenskaläxan, och göra lite SO när jag ändå är i gång ;) ♥


den är lite mer rosa i verkligheten bara :)

va?
Postat av: du vet vem jag är, hihi, youre twin:)

åh var det den du menade! vad snygg :D<3

2010-04-22 @ 16:31:18
Postat av: haha, du vet vem jag är ;D

ja visst är den! snyggish! :D men din är mycket snyggare! <3

2010-04-22 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0