den 2 april 2010

första lovdagen, jag hade tänkt mig att jag skulle få sova ut ordentligt men... vem är set som glömt att stänga av alarmet som gick kvart i sju imorse! haha, fy fan va sur jag blev! slängde nästan telefonen i väggen! sen när jag hade somnat kom mamma in vid nio och sa att jag skulle äta frukost med alla andra... så jag har varit uppe sen nio, great!(Y) men sen så fick jag mitt påskägg som innehöll den tunikan/klänningen jag pratat om innan, haah :D sen sa mamma och pappa att stina skulle få kattungar! hur glad är inte jag på en skala? :D inte nog om det, idag är det exakt en månad kvar till jag blir 16! :D wiiiee! ne nu ska jag åka ner till statoil och tanka moppis och hälsa på min syster som ska jobba åtta timmar idag, så synd! haha! :D ♥


ååh, saknar att bara lägga sig i solstolen och inte behöva tänka på någonting! så jäkla skönt! men om bara 123 dagar så ligger jag där igen! grekland ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0