grillpremiär

idag var det ett fantastiskt väder! soligt och varmt, dock lite blåsigt men men :) Som sagt så var det grillpremiär idag, hur gött va inte det? :D fick oväntat besök av faster och hennes pojkvän, trevligt :) men var tvungen att stanna hemma så det sög ju :P Dom har nämligen förlovat sig, så det var nog därför! grattis grattis :)

tänkte på tidigare att jag fyller år om inte så lång tid :) min faster fyller år ungefär samtidigt som jag också... plus att hon är ung med, tio år äldre än mig :O så när jag är tjugo är hon trettio, haha :D okej, back to reality! nu ska jag vara lite social, puss ♥


kreta ♥ längtar så himla mycket tills vi ska åka igen! Det är bara 114 dagar kvar ♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0