i'm so tired and i feel like i'm gonna fall

varför varför varför måste ni göra såhär?
fattar ni inte att ni sårar mig?
fattar ni inte att jag är en annan person!
Jag är inte som min syster eller bror...
Jag är ledsen, men jag är jag!
Och jag tänker inte ändra på mig för att ni antar att jag är nått som jag inte är!

Ni säger saker som att jag inte passar in, att jag borde börja träna snart för att jag lägger på mig, att jag är mycket mer bortskämd än mina syskon.
Men vem är det som alltid får nånting vart ni än åker?
inte jag i alla fall...

Jag har stått ut med alla anklagelser, alla ord och alla blickar
men jag klarar snart inte mer..
Om ni fortsätter, förvänta er inte mig liggandes i sängen på morgonen,
cause i'm long gone
Om ni fortsätter, förvänta er inte motorljud från en moppe på kvällarna,
Om ni fortsätter...

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0