skrattmås problem

jaaa, hur ska jag börja? hahaa, har alltid samma problem! :P är hos emmapemma nu iaf! :) vi köpte lite goa kakor och satte oss sedan vid stranden och prata, mysigt ♥ lite blåsigt men men, sen så kom den en mås och emma började skrika för full hals och sa till mig att jag skulle ta bort den, hur då? haha :D så sööt! nu ska vi käka lite mer kaka, haha! vi är tjocka vi vet!! :D ciaaao!


va?
Postat av: utrotamåsar.se

hahhahahaha, jag hatar måsar emma :( haha!

och vi är tjocka och vi gillre :D hehe, love (L)

2010-04-05 @ 09:19:15
Postat av: Anonym

hahah! "utrotamåsar.se" haha :D jaa, det förstår jag att du gör! :O :( japp, det är vi! (Y) :D <333

2010-04-05 @ 11:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0