thursday morning

hello and good morning! How are you all today? :) I'm fine thanks!! okej, detta är inte en engelsk blogg haha! Det är torsdag morgon som ni kanske redan vet, jag har precis klätt på mig och sitter nu och lyssnar på OMG med Usher :) fast med remix då ;) okej, det där lät töntingt! :P

Skolan börjar om tre kvarts så jag kan bara ta det lugnt :) börjar med bild (skönt), fast vi har läxa.. jag har ju iofs gjort den men det stod att hjälplinjerna inte fick synas och det gör dem på min, hehe! well well, what can I do?

Sedan efter skolan ska jag, syrran och pappa åka in till polisen och anmäla dom som råna oss igår! neej, jag är bara oseriös nuu ;) haha, jag känner att jag kommer vara på det humöret idag ;) skämt åsido, vi ska åka in till polisen för att fixa mitt och Jennys pass, eftersom vi åker till Grekland om 95 dagar! :D Detta blev ganska långt faktiskt, hoho men ni ska jag käka frukost :)


Detta har jag dock inte på mig idag men det påminner mig om det varma, fina vädret som vi hade innan vulkanjäveln fick ett utbrott!

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0