Top Model

Ni har väl inte missat Top Model? Det är inte det vanliga ANTM, utan nu är det bara tjejer med som är under 170 cm, hur kul är inte det? :D själv tycker jag att det är jättebra för att bara för att om man är kort så kan man inte bli modell, för att visst finns det vackra tjejer som är under 170? vi har ju; Eva Longoria, Hayden Panettiere, Jennifer Aniston och Isla Fisher m.m.

Men nog om det, jag hade tänkt att lägga in den bilden jag tycker är snyggast varje vecka, skulle det vara lite kul? :D



Det här är Rae för er som inte vet ;)
VARNING VARNING VARNING!!
jag har hittat bilderna här, men om ni inte vill veta vem som vann, GÅ INTE IN!!!!! jag gjorde det och nu vet jag vem som vinner :(

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0