true colors

vart tog det varma goa vädret vägen? Nu är det ju bara kallt :( dagen var helt ok, eftersom att jag gjorde klart svenskaberättelsen och bildläxan så gick allting bra :) so lektionen var chill, satt bara och skrev på en dator hela lektionen och alla var jättefokuserade (eller kanske inte "fokuserade" direkt) så det var ganska lugnt, gött :) imorgon blir det ingen sovmorgon heller pga nationellt prov :( jag orkar inte ha mera nationella prov!! Det är så jobbigt! har precis bytt till mysdress och tror att jag ska gå och lägga mig (?!) för jag är jättetrött och så mår jag inte så bra... imorgon är det äntligen slöjd igen! :D haha, jag älskar det! det är så gött att sitta där och sy nånting och prata med vännerna, love it!


blogg.se dampar så jag kan inte lägga upp min outfit, men jag gör det senare ♥
haha, förresten så hjälpte jag thea att tanka moppen idag, *stolt* hahah :D

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0