you're sexy from head to toe


i go ego!

Ne, det blev visst inget inlägg i eftermiddags, haha! men jag kom hem ca tre och då satte jag på musik på datan och sen satta jag och gulla med kattungarna, haha! Och sen skrev jag min spanska läxa så jag är ju duktig (Y) sen så hjälpte jag lillebror med läxor också :) efter det åkte jag och pappa som sagt in till MoveIT och kolla på treor som sjöng, så sjukt fint! sen gick vi runt och fick info bla bla bla... matte nationella gick bra :) man kan ju säga annat om svenska nationella... det var min tur idag att ställa sig inför klassen... det orkar jag inte ta nu för att jag blir bara upprörd av att ens tänka på det! men nu ska pappa ha datan, så måste dra! (längtar såå tills jag får en EGEN dator när jag börjar på MoveIT, hur skönt som helst!!) ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0