Lovekiller

Skulle precis sätta mig och skriva ett inlägg förut, och vad händer då? Jo, det blir stömavbrott! Så jag gick runt i huset i 45 min och hade inte nått att göra! Jag höll på att bli galen, haha! Jag gick och la mig igen men jag kunde inte somna om...

Just nu så ringer jag ivrigt till banken varannan minut och kollar om min lön har hittat dit! Men nej, inte ännu... Kvart i elva tar jag bussen och träffar emma och julia eftersom att dom gottegrisarna slutar så tidigt på en onsdag! Själv så har jag en "schemafri onsdag" varje onsdag och för er som inte förstod så har jag inga lektioner på onsdagar men man kan åka in och plugga, göra läxor eller jobba upp sig i nått ämne om man behöver då.. men jag gör mina läxor här hemma istället ;)

           

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0