Someone told me

Sorry for bad update! Men jag gjorde ingen annat än att städa mitt rum och vaxa mina ben med 1000 grader varm vax, så jag ville inte uttråka er små läsare :)

Satt och jobbade flitigt med engelska läxan på lektionen idag tills Kevin påminde mig om att jag skulle ta bussen, den tackar vi för, annars hade jag missat den ju... tog bussen till stationen och sen 731:an hem, vilken var proppfull så jag fick stå upp! Me no like! Men nu ska jag fortsätta med läxan som ska vara klar imon, puss!

P.S. När jag kom hem halv fyra tog jag en springtur med hunden! Känns ganska bra nu :)


Le family-tröjan (gamla skoltröjan) sitter på och värmer mig i kylan!


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0