Don't say a word, just come over and lie here with me

Jaa.. här ligger man i sin mjuka goa säng mitt i natten och tänker att man borde egentligen gå och lägga sig men sen kommer man på att det behöver man ju egentligen inte eftersom man har jullov.. och då ska man sova och ladda upp för ett nytt halvår i skolan... sen så kom jag på hur onödigt det var att skriva allt det där men är för trött för att spamma backspace-knappen (raderings-knappen för er små IQ befriade änglar)...

Det jag ville komma till var att idag var jag i staden med Alex, julle och linda! Sjukt mysigt verkligen och väl behövt! Efter det en sväng till oskar! Är det bara jag som inte hittar någonting på mellandags-rean?? Jag hittar verkligen aldrig någonting!! Men jag lyckades faktiskt komma hem med en go kofta och en sommarklänning.. Och då undrar ni såklart varför i hela friden köpte jag en sommarklänning på vinter?? Ni som har lyckats följa med i texten so far utan att dö av tristess, grattis! hehe.. skämt åsido... Jo, jag hittade en klänning på Zara som var übersöt/fin så jag tänkte såhär; Om jag köper en sommarklänning nu så slipper jag tänka på det till sommaren! (Y) Fast det hade mycket med att göra att den var så fin med :) Nu ska jag sluta skriva eftersom jag kommenterade att alex skriver långa inlägg! Som man bäddar får man ligga som det gamla ordspråket lyder! Ok, ni har nog märkt vid detta laget att jag är övertrött och då träder min otroligt dåliga humor fram.. Så, hej svejs!


va?
Postat av: alexandra olsson

skit mysigt va det! <3 och det har du ju sagt ja xD.. haha men sluta skriva så långa inlägg då !! ;)<3

2011-01-03 @ 16:19:27
URL: http://aalexandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0