When you call my name, it's like a little prayer

Nu är jag äntligen klar med allt julbak! Har stått sen klockan halv tio imorse.. jag är så duktig :) Igår var det jättemysigt, det var lite kallt men mysigt. Vi kollade lite på "Den sjungande julgranen" sen gick vi längs avenyn med mera, och till sist satte vi oss på mitt favorit fik "Le Pain français!" Nu ska jag kolla på alice i underlandet med faster/syster (hon är mer som en storasyster än en faster!) Hare gött så hörs vi senare! Puss



va?
Postat av: alexandra olsson

aaaw, gud va mysigt, måste säga att jag inte har någon julstämning än och det är ju jul idag så antar att man borde ha det x).. men det kommer säkert, vid kalleanka kanske? :D men GOD JUL älsklingen och vi måste ses nån gång på lovet ! <3

2010-12-24 @ 10:16:34
URL: http://aalexandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0