1:a februari

hela tre månader och en dag kvar tills jag blir sexton!! :D okej, skämt åsido! Dagen gick fort, som sagt.. Amanda, Erika och Erica var änglar idag och bakade goda muffins, de blir nog dagens godaste ;) Jaaa... jag vet inte riktig vad jag ska skriva faktiskt... Jo! har ni lagt in alla era val nu? jag försöker komma in på indranet.se men det är helt överbelastat! Typ hela svergies 94:or är inne och lägger in sina val, haha! jag har faktiskt redan lagt mina val men jag måste kolla så att allt är rätt, jag vet att det är det, men jag känner mig "tryggare" när jag ser det svart på vitt, haha! nån som fatta?  jaj, nu ska jag försöka en gång till sen blir det plugg! ♥


bara 183 dagar kvar ! ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0