Emma is gooooood!

jag har ÄNTLIGEN sett HELA twilight filmen! (Y) Jag har alltid lyckats att somna lagom tills mitten av filmen och sen vaknat igen vid slutet typ :P men nu har jag sett hela! Fast jag måste säga, filmen är asbra men boken är såå mycket bättre! :D

Vaknade idag av världens konstigaste dröm :S jag drömde att jag födde en bebis!! :S och plus att bebisen var ett monster och när jag bar det började den suga ut mitt blod!? Jag vaknade så där typiskt som dem gör i filmerna, ni vet när man bara helt plötsligt bara sätter sig upp! haha! jag ska nog inte läsa twilight böckerna mer... :P jaja, en låt som jag inte kan sluta lyssna på är "Never Think" av Robert Pattinson ♥ såå bra! det dåliga är att man kan inte lyssna på den på spotify :( men här är en länk iaf :) puss ♥

http://www.youtube.com/watch?v=R89K1zydhPI



bilder från vanity fair :)

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0