good bye denmark, HELLO SWEDEN!! ♥

SNART SNART SNART SNART! om cirkus två timmar kommer en släkting och hämtar oss och då bär det av mot sveergi! ååh, hem ljuva hem ♥ Jag har aldrig haft sån hemlängtan förut som jag har nu! jag hatar verkligen och vara här! jag åker inte hit igen!

Igår var trevligt, åt som sagt middag hos några släktingar och det var gott... skönt att inte plågas av mormor och morfars klagande hela tiden för en gångs skull! asså ni kan inte fatta hur mycket jag ogillar dom! nej, det är ju klart att man inte ska hata sina mor/far-föräldrar men jag står inte ut med dem, dem är så otroligt jobbiga så att ni skulle inte ens klara hälften av det jag har gått igenom! haha! jaja, nu ska jag gå och käka sen ska jag vara "osocial" och titta på tv ;) ciao ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0