lev, älska, skratta!

jag känner för att skriva någonting.. någonting långt men jag kommer inte på vad det ska vara för något som kan intressera er mina små läsare :) Jag orkar inte skriva om min dag för att det gör jag hela tiden plus att det är uber tråkigt att läsa för att det finns inte så mycket man kan göra här i danmark... speciellt inte utan pengar! Jag orkar inte skriva om känslor, vad som är rätt och fel, mina åsikter osv. för att det blir ju tråkigt att läsa om något negativt hela tiden... hmm... ja detta inlägget blev bara bajs men jag orkar inte bry mig för att jag har jättetråkigt och att en viss person inte svarar på msn! sånt gör mig lite irriterad ibland faktiskt haha! man vet att dom är där men dom svarar inte... känner man sig inte lite dissad då? :) lalala... okej nu avsluar jag detta katastrof inlägg och läser världens bästa bok, puss ♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0