drömmer jag?

jag trodde aldrig att denna dag skulle komma! ÄNTLIGEN ska jag få en ny telefon! Jag har tjatat om det i ett år och dom ba: Nej, du får köpa en telefon själv om du vill ha en! Det spelar ingen roll om vad det är som jag vill ha, dom säger samma sak hela tiden, eller så bara skrattar dom bort det, ja ni vet nog hur dom är! :P

Men idag, precis innan jag avsluta det förra inlägget så sa dom att jag kunde få en iphone om jag ville! Jag bara skratta och sa; javisst ni menar detju inte! Men det gjorde dem :D så jag ska få den om två veckor eller nått :D jag längtar!



Sen så är det fri surf på den så att jag får vara inne på internet hur mycket jag vill :D Då kanske jag kan bli lite bättre på att uppdatera här på bloggen ;) puss ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0