har tråkigt

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? både bra och dåligt
När kramade du någon sist? igår :)
Saknar du någon speciell person? japp...
Har du svårt för att bli kär? Jag har svårt för att släppa personer in
När kysste/hånglade du med någon sist? 2 månader sen tror jag
Ångrar du det? nej
När fick du senast en komplimang? today
Har du hånglat med någon av samma kön? nepps

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? ja
Hånglat med nån riktigt ful? nej

Hånglat med fler än 50 pers? nope
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? no
Gjort något riktigt dumt? haha, många gånger ;)
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Varit nykter på nyårsafton? ja :P
Åkt ambulans? en gång :D
Gjort nåt olagligt? hela tiden!
Blivit polisanmäld? neej
Fått din mamma att gråta?
Slagit ner någon? nej :O
Skämts över dina föräldrar? nån gång tror jag men inte annars
Skämts över dig själv? haha, aa!
Sagt jag älskar dig och menat det? jag säger det inte om jag inte menar det

OM DIG:
Tar du droger? nee
Dricker du? ja, ibland
Vilka kläder sover du i?
 trosor och t-shirt
Vad hatar du verkligen? PJ och fjortisar
 

Varit kär? eeh... ne?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja, en lång tid ;D haha!  

Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? ja!
Vill du ha barn? vet inte, jag vill nog helst adoptera:P

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag :P
Såg dig gråta? Oj, det var längesen! vet inte..
Fick dig att gråta? my family...
Du gick på bio med? Julia och Emma :D<3
Skällde på dig? Tommy :P

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
 nej
Kramat någon?
 JA :D
Pussat någon?
 nej
Köpt någonting? naj :)
Sjungit? alltid! :D


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0