i finally got my walk-in closet

Jag har varit duktig denna helgen! :) Jag har hjälpt pappa sätta ihop två gigantiska (!!) garderober, en till mig och en till syster. Vi fick nya nattduksbord också, så nu är mitt rum jättefint! :D Jag vet inte riktigt vad det är med mina föräldrar men jag har fått jättemycket av dem på kort tid! kanske är de i en fyrtioårs-kris, haha! Ingen dålig iaf!!

Ne, men jag ska få en ny säng och ett nytt skrivbord, kanske nästa månad eller månaden efter det, vi får se :) Imon är det måndag, ganska okej! Dagen brukar alltid gå fort + att vi får fika på matten! :D Sen har jag gjort en ny header, är den inte fin? :) tycker jag i alla fall! måste gå nu, puss ♥


jag längtar till sommaren!


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0