tomorrow is another day

Så var ännu en tisdag borta ( snart iaf )... Dagen var... Händelserik kan man säga, haha! Det började med en ganska chill engelska lektion, det enda vi gjorde var att prata om gårdagens händelse :P sen hade vi svenska och det började med att svenska läraren (nämner inga namn) läste upp en bok typ som hon hade gjort dagen innan eller nått, jag lyssnade inte så noga men ca hela "berättelsen" handlade om hur mycket hon tyckte synd om sig själv... Hah, PATETISKT!!! Jaja, inget man kan nått åt så.. :P ne nu måste jag lägga mig, puss <3 P.S. Jag vet inte varför men jag kan inte lägga upp bilder när jag bloggar från mobilen och det är så otroligt störande och tråkigt så ni får ursäkta för att min blogg är så tråkig :( D. S.

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0