wha- wha- wha- what did you say?

Det var ungefär den reaktionen som jag fick när jag var hos tandläkaren i fredags! Som sagt så skulle jag ju dra ut en tand och det gick bra och allt men innan allt det, när jag satt och väntade på min tandläkare så kom det en liten dam som inte riktigt är en tandläkare men ändå? typ som en "syster" haha!

Så hon presenterade sig och börja bedöva min mun.. Sen när bedövningen hade tagit så såg jag lagom snygg ut, mina läppar hängde och jag var trött så jag såg ut som jag var efterbliven! Jag lutade mig bakåt och hon satte på radion.. skönt tänkte jag!

Radion börjar spela "Whatcha Say" med Jason Derülo, sen började hon fråga lite frågor som mitt mobilnummer, om namnet och adressen stämmer o.s.v. , men så kommer hon med frågor som:

Syster: - Jaa.. tar du några piller?
Jag: - nee, det gör jag inte (säger det lite fundersamt)
Syster: - okej, röker du? (säger hon bestämt)
Jag: (tänker vad faan?!) nee, det gör jag inte :S
Syster: - mhmm... Tar du droger? Det är ju ganska vanligt för flickor som du...
Jag: (vad sa hon?!) :O :S


Precis i det ögonblicket sjunger hon tjejen: wha- wha- wha- what did you say? och jag tänkte samtidigt (vad sa hon?! :S) Och samtidigt som jag tänker det så vänder jag bort huvudet mot henne och eftersom min mun är bedövad så märker jag inte att jag dregglar som in i bänken! Hon kolla på mig som om jag var dum i huvudet och gick därifrån!!

HAHAH, det är svårt att förklara! Men ni skulle varit där, det var så kul när man tänker efter! hahahaahah! :D

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0