who says i can't get stoned

Precis kommit hem från kusinerna nu.. varit på släktkalas idag igen fast idag var vi på den norra sidan av göteborg, haha! :D jaja, idag har det inte hänt så mycket, var hon mina kusiner klockan ett till elva eller nått! Hjälpt mamma att beställa ljus, hjälpte faster att laga mat åt hela släkten och sen så höll jag i en orm :O fy va äckligt det var! aldrig igen att jag gör det. Min kusin har en orm som är jättelång! Han hade en innan men den rymde.. och dem har inte hittat den än.. känns ju skönt att komma dit då! Tänk om man sitter på toan och helt plötsligt kommer det fram en orm! Jag hade nog dött!

nu ska jag skriva klart en berättelse jag började på påväg hem, sen ska jag se på "The Proposal" med Sandra Bullock och Ryan Renolds, det bästa filmen som finns! puss ♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0