1st of July

Förlåt för att jag aldrig uppdatera igår men jag var så himla trött hela dagen! Såg ju på alla twilight filmerna på en kväll så det blev ganska sent... kom hem vid halv fyra och då var jag ganska pigg så jag satt uppe och kollade på soluppgången, haha! Sen vid fem gick pappa upp för att gå till jobbet och sa att jag skulle gå och lägga mig, men jag orkade inte.. haha! Vid nio (?!) gick jag och la mig och eftersom jag dygnat så sov jag typ till sju på kvällen!

Idag är det den första juli, och vi har haft sommarlov i tre veckor.. Det känns som om vi har haft det längre! Nu ska jag städa hela huset för att idag kommer mormor och morfar hit! Kommer bli skönt!♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0