Hirtshals

Ja, då var man i danmark igen! Har dock inte varit här sen sportlovet så det är skönt att vara tillbaka.. Imorse försov jag mig en smula så jag kom nästan försent till jobbet, men det gjorde jag ju inte som tur var :) Jobbade till två och då kom hela familjen och hämtade mig och körde direkt till stena line.
I 3,5h satt jag på den döö-tråkiga färjan men det gick ganska snabbt när jag träffade alexander! Vi satt och pratade hela turen lång och så dum som jag var glömde jag fråga om nummer så det var det ;)
När jag kommit hem till mormor och morfar blev det middag och efter det tog jag och mormor en liten tur på stranden, som bara ligger ca 100 m från ytterdörren!


Min lilla mormor, med knappt sina 155 cm :)

Just nu är det ett band som spelar i hamnet precis utanför mitt fönster, gratis konsert! ;) ne men det är ganska kul faktiskt.. Det är dock lite svårt att sova, men jag somnar nog vilket minut som helst nu, så godnatt med er ♥

va?
Postat av: Thea

Oj emmis, vad är detta för kille? Nu blir jag allt lite nyfiken ;) Men du! Jag är helt kär i den bruna färgen du har som bakgrund!! Hur snyggt som helst. Har du lust att skicka "koden" till den färgen? Hoppas du har det bra i Danmark, PUSS!! <3

2010-07-29 @ 12:59:35
URL: http://theai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0