I could really use a wish right now

God morgon! Om en halvtimma cyklar jag till jobbet, ja cyklar! Jag vet inte hur det kommer gå för att jag har inte cyklat på ca ett år sen jag fick moppen, men det ska nog gå finemang alltihop! Grattis Spanien till VM-guldet! Hejade på dom ända sen VM började! Torres och Ramos

Hoppas inte att det blir varmt idag (vilket det troligen kommer att bli) för att det enda jag ska göra är att sitta bakom en kassa och fylla på lagret (Y) men nu måste jag gå, puss!


va?
Postat av: thea

GUD va fin din blogg har blivit emma!! Och grattis till kameran, inte alls avis ;) SAKNAR DIG!!

2010-07-12 @ 10:36:57
URL: http://theai.blogg.se/
Postat av: emmahelen

Åh tack gumman!! Äntligen är du hemma! Har saknat dig nåt enormt! Har du haft det bra? :D jag hör av mig när jag slutat på jobbet! puss<3

2010-07-12 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0