I need to feel your heartbeat when you say you love me

Förlåt för seg uppdatering, men jag har jobbat och min morbror och kusin är på besök. De är sällan de är här så jag vill spendera så mycket tid som möjligt med dom. Igår, var vi och fiskade krabbor, vilket kusin tycker är det roligaste som finns eftersom man inte gör sånt i danmark. Morbror är ju en slags fotograf kan man säga så han tog med sig all sin utrustning bara för att han vet att jag älskar att fotografera, en gen som jag ärvt kanske, haha?

Vaknade upp för en timme sen och kollade mitt saldo på banken, insåg då att jag är 3000 kr rikare! Ganska skönt faktiskt :) så det blir in till stan sen för att köpa shorts med mera!


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0