Reflections

6.30 - Vaknade stört av alarmet och att solen lyste in i mina ögon
8.15 - Ta bussen, gå/springa till tandläkaren, strålande sol=svettigt, fixa tandställningen, gå tillbaka till stationen
9.48 - Ta bussen hem
10.10 - Framme, springa hem, ta på mig arbetskläder, väcka syster
10.18 - Cykla till jobbet i illfart
10.26 - Framme 
10.31 - Börja jobba: massa kunder, otåliga barn, skrik, gråt, fylla på frysvaror, fylla på cigaretter, fylla på snus, växla 126 mynt till sedlar, massa: "Hej Hej", le, "Ha en trevlig dag", le 
12.12 - Lunch=mättnad, tystnad=vila 
12.34 - Tillbaka till kassan, lite lugnare denna gången dock 
15.54 - Bestämde mig för att gå hem
16.02 - Börjar resan hemmåt, cyklandes, i 30°C hetta
16.20 - Ligger död i solstolen hemma och somnar till poison
17.45 - Vaknar och märker att jag dregglat lite... lite
17.59 - Sätter på musik och börjar städa hela huset inlusive toaletterna 
19.54 - Äter lite yoghurt till middag, kan inte tugga pga tandställningen, jävla skit 
20.16-22.15 - Dega framför datan i väntan på att syster ska komma hem från jobbet med juice och chips!

Min dag i detaljerad version, tiderna stämmer, otroligt nog. Detta var första gången jag gjorde så och den sista. Tack!


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0