Shout it from the roof top, love

Oj! Ja, som ni kanske vet så har jag inte varit så aktiv det senaste.. dåligt! Jag har varit rent ut sagt L-A-T, inte orkat lägga ut någonting, jag har inte ens orkat sätta mig vid datorn ens. Men det ska det bli ändring på! Igår åkte jag, mamma och pappa in och jag köpte min älskade och efterlängtade systemkamera! Det blev en Nikon D3000 och jag älskar den! Kan inte (än så länge) hitta något dåligt med den :) Köpte ett UV-filter till så att bilderna blir bättre och när jag får min lön ska jag köpa ett annat filter till.

I helgen har jag varit ganska upptagen för att jag har jobbat och mormor+morfar har ju varit här så det har varit fullt hus och fullt upp :) men vi hörs igen imorgon ♥

ett litet smakprov från det jag tog idag :)♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0