Tjugofemtejulitvåtusentio

Jisses vad tiden har sprungit iväg! Skulle komma på en rubrik och först då insåg att sommalovet är snart slut.. Det är inte ens en månad kvar tills vi börjar och vi börjar gymnasiet (de flesta av oss), det känns helt wierd och sjukt! Plötsligt inser man lite hur stor man egentligen har blivit. Pratade med mamma förut och det var en mening jag hängde upp mig på; "jag menar, du är ju nästan vuxen nu, snart så tar du studenten och sen så flyttar du"

Det kändes lite konstigt att hon sa så till mig. Ni kanske tycker "jaja, what ever!" men jag kommer ihår när jag var liten och längtade sååå himla mycket till jag skulle fylla 16-17 och börja gymnasiet... och nu är jag här. Vart har tiden tagit vägen?

Jaja, jag ska kanske gå och fortsätta mitt filosofierande utanför bloggen och ta ett bad! ♥


Det får bli en au natural idag


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0