You're the sun through my window

Ledsen för att jag inte uppdaterat! Men jag har tappat suget lite om man säger så.. Jag kommer aldrig på vad jag ska skriva om och jag orkar inte göra ett onödigt inlägg! Familjen har åkt till mormor och morfar så det är bara jag och syster hemma.. fast faster kommer imon så det suger ju :P
Idag har jag faktistk tvättat en tvätt, hängt upp tvätt och städat huset, hur bra? :D Det är ju självklart jag som står för middagen också..

Igår var jag i frölunda med mamma och där inne hittade jag ett jättefint linne som var på rea! Det kostade bara 279 :D Det är det vita linnet som alla har typ, haha! Ni kan se lite av den på bilden :)




va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0