8 juni 2010

hello! Börjar om en tjugo minuter ungefär så jag har inte så mycket mer tid över. Men jag slutar ju ganska tidigt så när jag kommer hem blir det troligtvis en outfit och lite annat smått och gott :) Det jag har på mig idag är jeans från H&M och en vit tröja som jag inte vet var min syster har köpt den :)

sista riktiga skoldagen idag då! Gud så sorgligt! Jag vill spola tillbaka tiden... kommer sakna alla men vissa nått otroligt! Imon efter skolan blir det grillning med klassen, det sista vi gör tsm innan vi går av plankan på torsdag ♥ Sen balen då också, gud va kul det ska bli! Alla kommer vara så fina i sina klänningar och skor, alla killar kommer vara så snygga i sina kostymer! men nu får jag sluta, ciao ♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0