I gotta be the best, and yes I conquered the giant

Var i kungsbacka idag med mamma och syster. Fyndade världens snyggaste transparent oversize linne på H&M för endast 49 kronor, love it! Det kommer nog bli sommarens plagg.. för att man kan också ha den som en "strandklänning". Köpte även en så kallad "Bustier", hur snygg som helst! Sitter jättefint på :) ett bra köp för er som funderar på att köpa!

Dagen har bestått utav ingenting speciellt, kollat på alla snygga klänningar på victorias bröllop, hennes bröllopsklänning var ju ursnygg! Tycker jag då ;) Har dratt på mig världens förkylning, är täppt i näsan så jag kan inte andas sen har jag spränghuvudvärk! Därför har jag inte bloggat :) men nu ska jag kolla på DANMARK - KAMERUN!! HEJJA DANMARK!!!



Bustier - H&M 179:-
Oversize transparent linne - H&M 49:-
Trosor - Gina Tricot 59:- (fick dem av syster)
Olika örhängen - Gina Tricot 89:-


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0