Mercy

Om ni inte redan visste det är jag helt fast för ringar! Innan brydde jag mig inte om smycken över huvudtaget men idag kan jag inte gå utan dem! Dessa är förstås lite av den dyra prisklassen (förutom den första) men dem är ju såå snygga!





1. Underbar blommig ring från Juicy Couture - 885 kr
2. Vacker ring av vitt guld från Mussero Giotelli - 109 000 kr
3. Ursnygg dollar-ring från Rafida Bijoux - 1099 kr
4. Snygg nit-ring, mycket lik den jag redan har, från Stephen Webster - 3439 kr

va?
Postat av: thea

Är inte 885 kr mkt för en ring?:O Det tycker jag hehe, men riktigt fina var dom:)

2010-06-13 @ 19:30:52
URL: http://theai.blogg.se/
Postat av: emmaahelen

haha, joo men de är mycket billigare än alla dom andra, haha :D ja visst är dom!

2010-06-14 @ 09:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0